dilluns, 28 de març del 2011

Els meus montres

El meu llibre va de un nen que és diu Max Molins que té uns amics monstres 9 per concretar . I això va de que un día va a casa dels monstres i no hi són els busca per tota la casa però no els troba, i molt trist marxa. Al cap d'un moment sent un soroll al contenidor. Hi va a mirar i hi troba un gosset negre amb la cara blanca. Quan el vol anar a agafar va i cau a dintre del contenidor, agafa el gos i surt del contenidor. Se'l emporta a casa seva i se'l queden i toquen el timbre i resulta que eren uns nous veïns. Semblen divertits. El nen convida a els fills un día a casa seva, s'assenten al llit amb les mans a les cames tot que una mica el gos li demanen on és el lavabo els hi ensenya i triguen molt a sortir. Quan surten el nen els hi pregunta a que volen jugar i els nens responen la nena amb les nines i el nen vol llegir un llibre. En quant els nens marxen en Max torna a la casa dels monstres i ja hi són. Els hi pregunta on eren i els monstres responen que un dels monstres a marxat i l'havien anat a buscar. En Max els hi pregunta perquè i ells responen perquè se n'havien en rigut d'ell. En Max els hi respon m'ho m'enfadaré amb vosaltres perquè m'heu dit la veritat i no us heu inventat qualsevol cosa. El van a buscar i el troben.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada