dijous, 24 de març del 2011

La casa de l'abre


Aquest llibre es genial tracta de unes noies que s'en van a viure en el camp precisament en un arbre i allà viuen moltes aventures a mes a mes que tenen un veí que remuga molt .
Per exemple : un dia salven en una de aquelles cigonyes i en teoria que porta nens i els i don desprès el gat aprèn a parlar quan en teoria en tenien que aprendre els nens després el gos es converteix amb ocell a i també celebren el bateig de els nens fen hipnotitzar els convidats fins portar-los a la casa de l'arbre allà fan el bateig i desprès el tornen a hipnotitzar per dur-los a la seva casa.Peró el que més em va agradar es que la noia gran fa amb l'arbre diferent branques em un tipus diferent de frita a cada branca.
Jo vaig demanar opinió a una amiga meva sobre el llibre i ella pensa igual que jo aquest llibre es molt divertit i no gaire llarg. Ideal per els que no els i agrada llegir.
Marina 6è A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada