dimecres, 6 d’abril del 2011

Salvem la balena blanca

Era un matí d'estiu, no podia treballar de cap manera...de sobte va entrar al meu despatx Patty Spring i em va demanar d'anar amb ella de viatge. No m'ho podia creure: unes vacancetes romàntiques amb Patty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jo vaig demanar hotel a la pensió de les balenes, quan vam arribar vàrem entrar a la pensió.A la recepció ja no hi havia la senyoreta Sorreta, hi havia un ratullo. Vàrem pujar a les habitacions i ens vàrem posar el banyador per anar a la platja. Quan ens anàvem a tirar a l'aigua... el socorrista va dir que havíem de pagar per banyar-nos ,com que no volia quedar malament amb Patty vaig pagar. Després de 4 hores vàrem anar a sopar. Desprès la Patty em va convidar a fer una volta per la platja, quan anàvem caminant vàrem trobar una balena blanca a la sorra , vàrem trucar als metges i la van tornar a l'aigua.
Quan vàrem tornar a casa vaig reunir tots els treballadors i els vaig dir si volien ajudar-me a respectar la natura, tots em van dir que si.
La senyoreta Sorreta ja tornava ser la recepcionista de la pensió la Cloissa Badia de les Balenas i ja no tenia que pagar per banyar-te. EL     MÓN ERA MÉS BONIC!!!!!!!!!!!!!!!

Joan 5B 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada